راهنمای خرید تلویزیون LG - کدام تلویزیون ال جی برای شما مناسب است؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

راهنمای خرید تلویزیون LG - کدام تلویزیون ال جی برای شما مناسب است؟

lg tvاین مجموعه ها همچنین با قابلیت صدای Dolby Atmos؛ سیستم عامل هوشمند WebOS 3.5 و چهار پورت HDMI ارائه می شوند. W7 و G7 خط اصلی تلویزیون های OLED سری LG Signature را تشکیل می دهند. ضخامت مدل 77 اینچی W7 تنها 0.23 اینچ است و مدل 65 اینچی هم با ضخامت 0.15 اینچ حتی نازک تر است. قرار است هر دو روی دیوار نصب شوند و وقتی از کنار مشاهده می شوند به سختی می توان آنها را دید. به همین دلیل W7 لقب کاغذ دیواری را به خود گرفته است. این تلویزیون ال جی است که برای تنظیم سینمای خانگی و تحت تاثیر قرار دادن میهمانان خود به آن نیاز دارید. از آنجا که W7 بسیار نازک است؛ با یک ساندبار Dolby Atmos عرضه می شود که با استفاده زا یک کابل اختصاصی که انرژی و سیگنال ویدیویی را حمل می کند؛ متصل می شود. G7 ضخیم تر و سنگین تر از W7 است و بلندگوی های آن داخلی است. نصب G7 به دیوار نیاز به استفاده از پیچ دارد؛ بنابراین این مجموعه در جایگاه خود روی قفسه محکم بهتر قرار می گیرند. در غیر این صورت، مشخصات آت شبیه W7 است.

 

این تلویزیون فوقالعاده دارای WIFI و بلوتوث و مرورگر وب بوده و شما میتوانید به وب گردی و تماشای فیلم، سریال، آهنگ، مستند، اخبار و برنامههای ورزشی مورد علاقه خود به صورت آنلاین بپردازید. این سیستم عامل دسترسی شما به اپلیکیشنهای مختلف و سرگرمیهای متنوع را فراهم میکند. تلویزیون اسمارت ال جی دارای جستجوی صوتی Google Assistant و دستیارهای صوتی Alexa و Amazon میباشد و قابلیت مدیریت و کنترل تلویزیون و دیگر لوازم خانگی هوشمند متصل به تلویزیون را از طریق فرمانهای صوتی دارد. شما میتوانید حتی از راه دور و زمانی که در خانه نیستید از طریق WIFI و اتصال گوشی همراه هوشمند به تلویزیون به کنترل و مدیریت لوازم خانگی هوشمند خود بپردازید. تلویزیون ال جی 43UP7500 مجهز به دو پورت ورودی HDMI با استاندارد HDMI2.0 و یک پورت ورودی USB، پورت اترنت یا LAN، خروجی صدای دیجیتال اپتیکال، خروجی هدفون، ورودی آنتن RF و کانال برگشت صدای HDMI-ARC, ARC و قابلیت HDMI-CEC بوده و از گیرندههای دیجیتال زمینی DVB-T 2 ، گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C، گیرنده دیجیتال ماهوارهای DVB-S2 بوده و شما را از خرید جداگانه آنها بی نیاز میکند.

جالب جزئیات من شرط شما به هیچ وجه درباره تلویزیون ال جی نمیدانستید

lg tvاین روزها همه اسمارت تی وی یا همان تلویزیون هوشمند مجهز به اپشن های اینترنتی را می شناسید. و نیازی نیست تا ما انها را زیاد توضیح دهیم. ال جی با اتصال به اینترنت از طریق وای فای Wi-Fi برای مشاهده برنامه ها به صورت آنلاین سطح وسیعی از سرگرمی های متنوع را فراهم می نماید . به همین دلیل است که قیمت تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ و قیمت تلویزیون الجی 50 اینچ فورکی super uhd 4k بالاتر از تی وی های غیر هوشمند با اینچ های پایین تر است . خرید تلویزیون ال جی oled 4k برای کاربرانی که مایل به بالاترین وضوح نمایشگر هستند بهترین تلویزيون برای انتخاب و سفارش است. زیرا نمایشگرهای اولد با عمق رنگ بیشتر کیفیت تصاویر را در سطح ایده آلی قرار می دهد . در کنار این وضوح صفحه نمایش ، پشتیبانی از کیفیت صدای دالبی اتموس Dolby Atmos صوتی قدرتمند را به همراه دارد .

از برجستهترین خصوصیات این دستگاه میتوانیم به رزلوشن Full HD، پردازنده 4 هستهای، صدای استریوی 20 وات و سیستم عامل webOS اشاره کنیم. تلویزیون های ال جی 4K در سال 2020، مدلهای 1080p را از میدان به در کردهاند. بدین ترتیب ارزانترین تلویزیون 2020 ال جی نیز به پنل فورکا مجهز شده است. سیستم عامل این مدلها به نسخه پنجم webOS ارتقا یافته که Home Dashboard آن، تمام تنظیمات فعال تلویزیون را در یک نگاه به شما نشان میدهد. LG OLED65RX: پیشرفتهترین و گران قیمتترین تلویزیون ال جی در سال 2020، یک غول 85 اینچی اولد است. این مدل که به بهترین سری تلویزیون های LG تعلق دارد، هنگام خاموش شدن، درون پایه خود لوله میشود. پایه این دستگاه به سیستم صوتی 100 وات با قابلیت AirPlay مجهز شده است. LG 65NANO80: تلویزیون نانو 80، ارزانقیمت ترین مدل نانوسل LG در سال 2020 است. این دستگاه استاندارد HDMI 2.1 ندارد اما از نسل پنجم وای فای و بلوتوث بهره میبرد. سیستم صوتی 65NANO80 قدرتی برابر 20 وات دارد و از یک پردازنده تصویری 4 هستهای بهره میبرد.

نرخ نوسازی تصویر اغلب تلویزیونهای معمولی بین 50 تا 60 هرتز است و برای تماشای فیلم و سریال کافی خواهد بود. اما بیشتر گیمرها از بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه هم شاکی هستند. اگر کنسول بازی نسل جدید مثل پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس دارید، میتوانید بازیها را با نرخ 120 فریم بر ثانیه اجرا کنید. اما اگر نرخ نوسازی تلویزیون کمتر از این باشد، تجربهی گیمینگ خوبی نخواهید داشت. تلویزیون های بالارده ال جی از 120 فریم بر ثانیه در بازیها پشتیبانی میکنند.کاهش تأخیر ورودی هم از دیگر اهداف سازندگان تلویزیون الجی بوده است. تأخیر ورودی به مدت زمانی میگویند که نمایشگر به فشار دادن دکمههای کنترلر واکنش نشان میدهد. یک تأخیر کوچک میتواند باعث از دست رفتن امتیاز یک مرحله از بازی شود و این چیزی نیست که گیمرها آن را تحمل کنند. پس اگر با تلویزیون خود بازی نمیکنید، خرید تلویزیون ال جی با نرخ نوسازی 120 هرتز و تاخیر ورودی پایین هیچ توجیهی ندارد.

lg tvعلاوه بر تصاویر باورنکردنی و واقعی و همچنین رنگهای درخشان و کنتراست و وضوحی که از این نوع تلویزیون های الجی ارائه داده میشود به لطف وجود LG ThinQ Al فناوریهای گستردهای را در اختیار مخاطبان میگذارند که میتوانید به گوگل اسیستنت و الکسا داخلی دسترسی داشته باشید. برای ایجاد تجربه سینمایی بیشتر از فناوریهای Dolby Atmos, Dolby vision IQ پشتیبانی شده است، همچنین سیستم عامل این تلویزیون ال جی WEBOS میباشد. ال جی اولین بازیهای خود را در تلویزیونهای اولد اختصاص داده است که فناوریهای زیادی را پشتیبانی کرده تا بتواند با زمان پاسخگویی کمتر از یک میلی ثانیه و تغییر ورودی کم با بیشترین تعداد پورتهای HDMl برای طرفداران بازیهای کنسول رایانه شخصی بهترین گزینه باشد. جدیدترین فناوریها و تکنولوژیهای پیشرفته را در تلویزیونهای OLED, QNED MINILED, تلویزیونهای 4k و 8k دنبال کنید و با روشی کاملاً جدید تماشا کردن تلویزیون را در منزل خود تجربه کنید. همان طور که میدانید هر برند برای ارائه دادن امکانات نوین توسط تلویزیون و هوشمندسازی خانههایتان تولیداتش را به سیستم عامل مختص خود مجهز کرده است.

ال جی در نمایشگاه CES همانند سالهای پیش از جدیدترین تلویزیونهای خود پردهبرداری کرد. در سال 2021 نیز همانند گذشته، ال جی با طیف وسیعی از نمونههای متفاوت، توانست بازار دیجیتال را متشنج نماید. از سال 2016 شاهد استفاده از تکنولوژی NanoCell در تلویزیونهای ال جی هستیم. ال جی در سال 2019 این صنعت را با تلویزیون ارزانقیمت SM8600 و بهترین تلویزیون ال جی SM9000 به اوج کارایی و محبوبیت رساند. در سال 2020 بازهم این صنعت جهش روبهجلو داشت و نشان این تلویزیونها از SM به NANO تغییر یافت. تلویزیون ارزانقیمت NANO80 و تلویزیون نانوسل NANO86 ازجمله باکیفیتترین تلویزیونهای نانو سل ال جی در سال 2020 به شمار میروند. حال که اولین روزهای سال 2021 میلادی را طی میکنیم، ال جی از جایگزینهای خلف برای تلویزیون نانو سل استفاده کرده است. تلویزیون NANO75 و تلویزیون NanoCell NANO90 ازجمله جدیدترین تلویزیونهای ال جی نانوسل در سال 2021 به شمار میروند. البته لازم به ذکر است تلویزیون کیوند ال جی همانند LG QNED90 نیز در دسته تلویزیونهای نانوسل قرار میگیرند.

راه اندازی تلویزیون هوشمند جدید شما هرگز پیچیده تر از این نبوده است. هر روز، تلویزیونهای هوشمند هوشمندتر میشوند - به این معنی که چیزهای بیشتری برای کشف کردن وجود دارد. چگونه می توانید ست تاپ باکس، کنسول بازی و دستگاه های مختلف دیگر را هماهنگ کنید - و چگونه است که آنها این همه اطلاعات شخصی را فقط برای روشن کردن تلویزیون شما می خواهند؟ نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا با دستورالعمل های گام به گام برای راه اندازی تلویزیون ال جی به شما کمک کنیم. از اتصال کنترل از راه دور LG تا اتصال Wi-Fi در تلویزیون LG، ما شما را در مراحل راه اندازی و راه اندازی تلویزیون هوشمند LG راهنمایی خواهیم کرد. الجی اکنون در نسخه 5.0 نرمافزار تلویزیون هوشمند webOS خود (در مقایسه با مدلهایی که از Android TV یا نرمافزار Roku Google استفاده میکنند) استفاده میکند. این آن را منحصر به فرد می کند و شرکت از یک کنترل از راه دور غیرعادی استفاده می کند که می تواند مانند یک موش در حال پرواز رفتار کند و مکان نما را روی صفحه نمایش دهد.

داستان واقعی پشت تلویزیون ال جی

دارای مرورگر اینترنت بوده که می توان در ساعاتی از روز به گشت و گذار در دنیای نت پرداخت . البته با توجه به تشخیص صدای هوشمند تلویزیون لازم نیست که کلمات مورد نظر را تایپ کنید بلکه کافیست از طریق ریموت کنترل جادویی و از راه دستور صوتی هر چه می خواهید را به تلویزیون بگویید . این ریموت کنترل جادویی غیر از این دارای قابلیت های جذاب دیگری است که در نقد و بررسی تلویزیون ال جی UN7350 به آن پرداخته ایم . علاوه بر این در بخش منو ، یک قابلیت به ویژگی های تلویزیون اضافه شده که HOME DASHBOARD نام دارد . با این نرم افزار می توان تمامی دستگاه های اسمارت منزل را به تلویزیون وصل کرده و آن ها را مدیریت کرد . به عنوان مثال ماشین لباسشویی یا ظرفشویی را از راه دور و از طریق نرم افزار مخصوص موبایل ، روشن و خاموش کرد . در بخش گیرنده های دیجیتال نیز ال جی برای تلویزیون UN7750 چیزی را از قلم نینداخته است و آن را مجهز به دو گیرنده امواج دیجیتال کرده تا برای دریافت آن ، نیازی به خریداری دستگاه جداگانه نباشد . در نتیجه می توان با وصل کردن آنتن تمامی کانال های دیجیتال را دریافت کرده و به تماشای شبکه های استانی نشست .

تلویزیون ال جی

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از moloudimall دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
:: بازدید از این مطلب : 654
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هیما روز
ت : شنبه 22 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی